Discovery lancerer attraktiv Dplay kampagne i YouSee konflikt

15 november 2019 - Sidst opdateret 7 maj 2020

Discovery skyder i dag en Dplay Sport kampagne i gang og kommer med et stærkt alternativ til de danske sportsfans.

Discovery lancerer i dag en ny kampagne for deres streamingplatform Dplay, som nok vil få de fleste danske sportsinteresserede til at spærre øjnene op. Nu er det nemlig muligt til en yderst skarp og konkurrencedygtig pris, sammenlignet med andre streamingtjenester med sport, at få adgang til store sportsbegivenheder, 11 livekanaler og en masse god underholdning til 99,95 kr./md. de næste seks måneder.

Med Dplay Sport får du blandt andet adgang til landsholdets EM-kvalifikationskampe, 3F Superligaen, Europa League, OL, Grand slam-tennis, de største internationale cykelløb og motorsport som Le Mans og Formel E. Abonnementet giver dig nemlig Discoverys 11 livekanaler som simulcast, hvor du udover store sportsrettigheder også sikrer dig adgang til god underholdning og stærke krimiprogrammer.

Vi har ligesom mange andre stor fokus på den digitale udvikling og på hele tiden at kunne tilbyde det bedste produkt til den skarpeste pris. Derfor går vi i dag i luften med denne kampagne, hvor man får adgang til nogle af de største sportsøjeblikke via vores 11 livekanaler, og oven i det får du samtidig adgang til et kæmpe bibliotek af programmer, der tæller alt lige fra ’Ex on the Beach’ og ’Profil af en morder’ til ’Gold Rush’ og ’Deadliest Catch’ ”, siger Christian Kemp, direktør hos Discovery Networks Danmark og fortsætter:

Dplay er i dag Nordens hurtigst voksende streamingtjeneste, og med vores Dplay Sport kampagne ønsker vi blandt andet at gøre vores sportsrettigheder så synlige og tilgængelige for så mange danskere som muligt. Vi håber samtidig, at dette tilbud kan være et godt alternativ til de mange YouSee-kunder, der mister adgangen til vores kanaler 1. januar.

Eksisterende Dplay Sport kunder får automatisk sat deres pris ned til 99,95 kr./md. de næste seks måneder, mens de Dplay kunder, der i dag ikke har adgang til sportskanalerne, får tilbud om at tilgå kampagnetilbuddet på Dplay Sport.

Dplay er Discoverys streamingtjeneste, der samler alt det bedste indhold fra nogle af Danmarks og verdens største tv-kanaler. Her kan du se de bedste programmer fra Kanal 4, Kanal 5, 6’eren, Canal 9, Eurosport 1 og 2, TLC, ID og Animal Planet, ligesom du kan se alle kanaler live som simulcast.

For en komplet liste over Discovery Networks Danmarks sportsrettigheder i 2020 se her.

Dplay Sport kampagnetilbuddet kort fortalt:

• 14 dages gratis adgang

• 6 måneder til kun 99,95/md – derefter normalpris 179.-